Service Coördinator / Planner

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor service? Als Service Coördinator bij RHIMA zorg jij ervoor dat ons serviceproces soepel en efficiënt verloopt.

Service Coördinator / Planner

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor service? Als Service Coördinator bij RHIMA zorg jij ervoor dat ons serviceproces soepel en efficiënt verloopt. Je bent de schakel tussen klanten, onze servicedesk en een team van 20+ service- en installatie monteurs. Dankzij jouw inzet worden installatie-, onderhouds- en reparatiewerkzaamheden perfect afgestemd op de wensen van onze klanten.

In deze dynamische en zelfstandige functie ben je verantwoordelijk voor het aannemen, organiseren, plannen en opvolgen van servicemeldingen. Met jouw klantgerichte aanpak houd je klanten op de hoogte van de planning en geef je deskundig serviceadvies over onze RHIMA-vaatwasinstallaties. Dankzij jouw analytische blik signaleer je veelvoorkomende storingen en draag je bij aan de optimalisatie van onze serviceorganisatie. Je rapporteert direct aan de adjunct-directeur van RHIMA Service, een directe/korte communicatielijn.

Jouw werkzaamheden worden:

  • Coördineren van serviceverzoeken: Je neemt servicemeldingen aan, verwerkt deze in ons systeem en zorgt voor een efficiënte planning.
  • Communicatie & opvolging: Je houdt klanten en collega’s op de hoogte van de voortgang van serviceopdrachten.
  • Planning & voorbereiding: Je plant periodieke onderhoudswerkzaamheden en bereidt deze voor.
  • Probleemanalyse & advies: Je signaleert frequent voorkomende storingen en adviseert klanten over preventieve maatregelen.
  • Procesoptimalisatie: Je denkt mee over hoe we onze serviceorganisatie nog efficiënter en klantgerichter kunnen maken.

Wat wij vragen

  • Je hebt werkervaring als service coördinator of planner (is een pré).
  • Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau.
  • Je bent communicatief sterk en weet hoe je klanten en collega’s effectief te woord moet staan.
  • Je hebt een energieke, representatieve en klantgerichte instelling.
  • Je denkt in oplossingen, bent analytisch en toont betrokkenheid.

Wij bieden

Een goed salaris + secundaire arbeidsvoorwaarden (extra’s bespreken we graag zoals onze speciale pensioenregeling) en 36/40 uur per week beschikbaar
Doorgroeimogelijkheden & trainingen om jouw skills verder te ontwikkelen
Een hecht en gezellig team waarin samenwerking en humor centraal staan
Een uitdagende en afwisselende baan in een organisatie met korte lijnen en een fijne en open werksfeer
Een veelzijdige en verantwoordelijke functie binnen een innovatief en groeiend bedrijf
Aanmoediging voor eigen initiatief en meedenken over verbeteringen

Over RHIMA

RHIMA is een familiebedrijf en is al ruim 50 jaar marktleider op het gebied van innovatieve vaatwasinstallaties voor de horeca, grootkeukens en industrie. Deze machines worden vooral geleverd in de horeca, maar ook bij instellingen en in de industrie. Het bedrijf bestaat uit circa 70 medewerkers, waarvan het grootste deel RHIMA Service is. Er zijn regelmatig borrels om als collega’s betrokken te blijven bij elkaar. Er hangt dan ook een positieve werksfeer, waar iedereen hart heeft voor de zaak.

Solliciteer nu

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Servicedesk medewerker eerstelijns klantcontact

Als servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met onze klanten.