Als servicedesk medewerker eerstelijns klantcontact bij RHIMA ben je samen met jouw collega’s van planning, tech. support en service administratie verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met onze klanten. De servicevragen van de klanten kan je zelf beantwoorden of je zorgt ervoor dat één van je collega’s dat kan, bijvoorbeeld bij technische of planning gerelateerde zaken.
Dit betekent dat je voornamelijk storings- en onderhoudsaanvragen aanneemt en hiervoor een werkbon maakt. Maar het kan ook zo zijn dat je een gebruikershandleiding opstuurt naar een klant of een klant direct in contact brengt met een collega om hem verder te helpen. De mailbox waarop klantvragen binnenkomen, verlies je niet uit het oog. Ook niet als je gelijktijdig in gesprek bent met één van onze installatie- en servicemonteurs die vertelt over zijn werkbezoeken. Daarnaast ondersteunt de servicedesk medewerker eerstelijns klantcontact bij het administratieve proces. Dat wil zeggen: onder andere het verwerken van werkbonnen en het maken van facturen.
Wij zoeken iemand:
- met aantoonbare ervaring in een service of installatie organisatie,
- met een opleiding op MBO+/HBO niveau (technisch inzicht is een pré),
- die servicegericht, nauwgezet en communicatief vaardig is,
- die goed om kan gaan met positieve druk en zich staande houdt in een dynamische omgeving,
- met een enthousiaste en eerlijke persoonlijkheid,
- die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren,
- die de verwachting van onze klanten gaat overtreffen,
- die woonachtig is in de regio Midden Nederland.
Wij bieden:
- een open organisatie met een collegiale sfeer,
- fulltime functie van 40 uur,
- de mogelijkheid tot doorgroei,
- de mogelijkheid tot het volgen van cursussen,
- een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Over RHIMA
RHIMA is een familiebedrijf en is al ruim 50 jaar marktleider op het gebied van innovatieve vaatwasinstallaties voor de horeca, grootkeukens en industrie. Deze machines worden vooral geleverd in de horeca, maar ook bij instellingen en in de industrie. Het bedrijf bestaat uit circa 70 medewerkers, waarvan het grootste deel RHIMA Service is. Er zijn regelmatig borrels om als collega’s betrokken te blijven bij elkaar. Er hangt dan ook een positieve werksfeer, waar iedereen hart heeft voor de zaak.
Solliciteer nuAcquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.