Over RHIMA

Al meer dan 55 jaar is RHIMA marktleider in vaatwassystemen. We zijn een begrip in de horeca, hospitality, in de keukens van (zorg)instellingen en bedrijven en in de industrie. Samen met onze klanten zoeken we naar de beste oplossing voor de afwaskeuken. Dat doen we volgens het RHIMA vaatwas concept en dat is volledig maatwerk. Soms volstaat een enkele vaatwasser, soms een compleet afwassysteem. Wij adviseren en geven trainingen aan de afmedewerkers.

We hebben vestigingen en showrooms in Soest en Melle (België) en we zijn ook vertegenwoordigd in Duitsland. Er werken ongeveer 70 personen bij ons, van monteurs, administratie, logistiek, marketing en service. Bij RHIMA hechten waarde aan langdurige relaties, zowel met onze klanten als met onze medewerkers. Wij zijn een financieel gezond bedrijf en zorgen goed voor onze medewerkers. 

RHIMA doet geen concessies aan kwaliteit, service en vakmanschap. Dat heeft ons gebracht aan de top van de grootkeuken-branche. We zijn toonaangevend, goed georganiseerd en hebben maar één prioriteit: de vaatwaskeuken van onze klanten optimaliseren. Meer informatie over RHIMA en de producten van RHIMA, vind je hier.

Wie worden jouw collega's?

 
vacature monteur Soest
Nico Jonker
Teamleider technische buitendienst

"Samenwerken en uitdagingen aangaan, daar draait het om bij RHIMA. Vooral het sparren met collega's in het veld en op kantoor en samen een ingewikkelde storing oplossen geeft mij een goed gevoel. Binnen RHIMA is er ook ruimte voor ontwikkeling en opleiding. Zelf ben ik begonnen als monteur en nu teamleider. Kortom, RHIMA is een plek waar hard werken samengaat met persoonlijke en professionele ontwikkeling, en waar mooie locaties en blije klanten de kers op de taart zijn."

vacature magazijnmedewerker
Anna Górniak
Magazijn medewerker

"Voor mij is de ultieme motivatie aan het einde van de werkdag met een blij gevoel naar huis te gaan, wetende dat ik klanten naar volle tevredenheid heb geholpen.
Wat ik het mooiste vind aan de bedrijfscultuur van RHIMA is de unieke combinatie van een familiecultuur, een innovatieve mindset, positief denken en een sterke focus op verbinding en samenwerking. Het voelt als een plek waar je echt onderdeel bent van een hecht team."  
vacature service afdeling
Guido Werensteijn
Service coordinator

"Op de serviceafdeling van RHIMA is elke dag weer anders, wat het werk lekker gevarieerd maakt. Ik heb dagelijks contact met verschillende collega's en andere klanten. Er heerst een goede sfeer op de afdeling en de communicatie is open. Een groot pluspunt voor mij is dat ik vlakbij huis werk en dat er geen overwerkcultuur heerst. Hierdoor blijft er genoeg tijd over voor mijn gezin."