Over RHIMA

Een oer-Hollands familiebedrijf met een innovatief product 

RHIMA kwaliteit

Onze klanten zeggen wel eens: “Een RHIMA is gewoon de Rolls-Royce onder de vaatwasmachines.” En dat is precies waar we voor gaan. We doen er alles aan om het beste product en de beste service te leveren aan onze klanten. Die drive heeft ons gebracht aan de top van de grootkeuken-branche. En daar willen we graag blijven.
Bekijk vacatures

Wat je nog meer moet weten

Alles wat je moet weten over werken bij RHIMA vind je hier. Heb je nog meer vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn je graag te woord.

Bij RHIMA houden we van snelle communicatie en efficiënte beslissingen. Heb je een briljant idee? Geen probleem! Klop gewoon aan bij de directie of bespreek het tijdens onze vrijdagmiddagborrel. We luisteren niet alleen naar jouw ideeën, we geven je ook de kans om ze uit te voeren. Bij ons is vrijwel niets onmogelijk.


We vinden het cruciaal dat ons personeel niet alleen vastzit achter een scherm. Daarom stimuleren we korte, gezamenlijke pauzes zodat je jouw collega’s ook goed leert kennen. In onze goed uitgeruste keuken kan je zelf helemaal los gaan, als je dat wilt. We starten trouwens vroeg, 8.00 uur, maar er heerst bij ons geen overwerkcultuur. Dus genoeg tijd om nog een terrasje te pakken. Bij RHIMA zijn onze bedrijfsfeestjes tot in de puntjes georganiseerd, zoals je van een A- merk verwacht. We maken van elk evenement een onvergetelijke belevenis!

Onze medewerkers staan op nummer 1 omdat wij geloven dat blije werknemers zorgen voor tevreden klanten. We luisteren naar onze medewerkers en bieden een goede werk-privébalans, mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, veel vrijheid én vertrouwen.

Bij RHIMA geloven we sterk in de kracht van samenwerking. We koesteren een omgeving waarin teamwerk en ondersteuning centraal staan. Elke stem wordt gehoord en gewaardeerd, want we geloven dat diversiteit en inclusie de sleutel zijn tot succes. We bieden een stimulerende en ondersteunende omgeving waarin persoonlijke en professionele ontwikkeling worden aangemoedigd en gefaciliteerd.

Grote wasjes tot kleine wasjes, leasen of kopen. Van die kleine vaatwasser in een bar tot enorme wasstraten: wij hebben ’t allemaal. Van clubs, bakkerijen, hotels, zorginstellingen tot aan de meest fancy sterrenrestaurants, onze klanten zitten overal. Voor elk bedrijf, elke keuken, bieden wij een vaatwas-oplossing op maat, van installatie tot service en onderhoud.

Door goed te luisteren naar de wensen van onze klanten en door onze jarenlange ervaring, bieden wij een oplossing op maat én ondersteunen wij onze klanten bij het hele proces. Want gek genoeg draait afwassen niet alleen om het reinigen van borden, glazen en bestek. Het draait ook om het efficiënter maken van het hele afwasproces.


Lees hier wat onze klanten zeggen.

Wie worden jouw collega’s?

Op de serviceafdeling van RHIMA is elke dag weer anders, wat het werk lekker gevarieerd maakt. Ik heb dagelijks contact met verschillende collega’s en klanten. Er heerst een goede sfeer op de afdeling en de communicatie is open.
Guido Werensteijn
Service coördinator
Bij RHIMA draait het om samenwerken en uitdagingen aangaan, vooral het sparren met collega’s en samen een ingewikkelde case oplossen geeft me een goed gevoel. Hard werken gaat hand in hand met persoonlijke/professionele groei.
Nico Jonker
Teamleider technische buitendienst
“Wat mij het meest motiveert, is met een voldaan gevoel naar huis gaan, wetend dat ik klanten optimaal heb geholpen. De bedrijfscultuur van RHIMA is een mix van een familiegevoel, innovatie, positiviteit en sterke teamverbanden. Dat spreekt mij bijzonder aan.”
Anna Górniak
Magazijn medewerker

Liever eerst bellen?


Wil je solliciteren op een vacature of wil je eerst weten wat RHIMA voor jou kan betekenen?

Bel: +31 (0) 35 60 981 81
Mail: info@rhima.com